carinag.blogg.se

NÄST SISTA DAGEN!!

Klockan är 21 och jag sitter och sover framför datorn ... hmmm. Det är nu de där 2 1/2 timmarna i morse får sina konsekvenser. :) Men ja, det är hvudsaken att Beatrice får sova ut i alla fall.

Faktum är att jag alldeles strax också skall knyta mig. I morgon är det jobb som vanligt. Dennis är hemma och det känns ganska skönt att veta att inte Beatrice behöver vara helt allena. Tänker mest på hennes balans om hon skulle falla eller så. Jag är inte så pigg på att hon och hennes obalanserade ben skall vara ensamma hemma just nu. 

Och jag säger som jag gjort de senaste veckorna. I morgon är det FREDAG, jippi. Då laddar vi för en utomordentligt härlig helg ... som alltid.

Godnatt på er och sov så gott alla. Och glöm inte, ta med er leendet till sängen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annika Jeppsson
skriven :

Hoppas du/ni får sova gott,det behöver ni.Hur e Det med tösen,vad har hänt egentligen?
Kram

Svar: Hon har åkt på en släng av maginfluensa med feber. Och när hon har det brukar inte kroppen klara av att bära henne, så hon har ingen balans. Den här gången gick det så långt att hon svimmade när viruset var på väg.
Carina G.