carinag.blogg.se

MOSSIG TANT ...... !!

...... japp, tror det är jag. hahaha
Ikväll hade jag väldigt svårt att hitta någon film till veckans filmtips. Jag satt och vred och vände på alla filmer i mitt huvud och kunde inte komma på någon som jag kände att jag ville tipsa om. Så jag bad Dessi om hjälp och råd. Hon om någon är en riktig filmnörd, hon har sett det mesta och lite till. :) :) Men hon tyckte då att jag skulle tipsa om lite nyare filmer, inte sådana GAMLA som gjordes på 90-talet. hahaha
Ja, visserligen är jag ju en modell äldre. Men oj, vad jag kände mig mossig helt plötsligt. :)
Så hon började rabbla upp en massa filmer som jag inte hade en aning om. Det vill ju liksom till att jag sett filmen jag skall tipsa om. Jaha, nu sitter jag här med en LÅÅÅÅNG lista på filmer som jag måste titta på. Och jag kan garantera att DESSA FILMER inte är gjorda på 90-talet.
Japp, det blir en läxa värd att se. hihi

Nu blir det i alla fall ingen film, utan snarare "myrornas krig innanför ögonlocken". Jag säger godnatt till alla som fortfarande är vakna och pigga, godmorgon till alla er andra.

SOV GOTT

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: