carinag.blogg.se

MORGON OCH JAG ÄR PIGG!!

Nu tror jag minsann att jag kommit ikapp mig med sömnen. Jag sov ju bort nästan hela kvällen, med undantag på ett par timmar. Och inte hade jag några problem med att somna senare på kvällen heller. :) :) 

Jag kommer att sitta ensam på kontoret resten av veckan, eftersom Kajsa är ledig. Vi har så himla kul tillsammans så jag kommer att sakna henne lite. Men hon behöver så klart också vara ledig, det blir skönt för henne. Däremot lär det inte bli utrymme för några pauser eftersom jag då får vara beredd på telefonen hela tiden. Nu har jag dock kommit in i jobbet så mycket att jag inte behöver dator varje gång jag svarar en kund. Jag har en hel del i huvudet nu. Och jag tycker det är såååå kul. Synd bara att det snart är slut. :( 

Nu blir det lite morgonkaffe för att väcka halsen min och sen kan dagen börja.
Ha en riktigt bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: