carinag.blogg.se

MÄTT OCH BELÅTEN!!

Då blev det en riktigt sen middag. Vi var inte hemma förrän runt 20-snåret. Och innan jag sen hade fått i ordning lite käk så var klockan runt 21.30. Inte bra att äta så sent. Men ja, ja, det händer ju inte så ofta som tur är.
Lite dålig uppslutning var det förstås. Det var bara jag och Beatrice som käkade, så det var ju lite trist när jag nu stått vid spisen. Men vi blev mätta i alla fall, och det är ju huvudsaken.

Nu sitter jag inne i mitt lilla kyffe och njuter av lite kvällskaffe, alltid gott efter maten. :) Skall alldeles strax krypa ner under täcket ... det kommer som sagt en ny dag i morgon.

Hoppas ni haft en bra dag och en ännu bättre kväll. Jag säger godnatt nu och sov så gott alla.
Sweet dreams.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Åh pannkakor!! Jag älskar pannkakor! Nu vet jag vad jag ska äta idag!

Svar: Ja, pannkakor är jättegott. Glad att kunna hjälpa till. :) :)
Carina G.