carinag.blogg.se

LYXIG MIDDAG!!

Nu är klockan 22 och jag har faktiskt lyckats med konsten att inte somna än. :) :) 
Det har faktiskt varit en bra rensareftermiddag med lite kast här och där. Det skall nog bli bra så småningom. Jag måste ju skynda på lite med tanke på advent nästa helg.

Ikväll blev det lyxig middag minsann, skogsbärscidersindränkt kött, ris och grönpepparsås, yummi. Och sen blev man ju så klart så där otroligt mätt att man egentligen bara ville gå och lägga sig. Men nej då, det gjorde jag minsann inte. Nu är det förberedelser som gäller för hela slanten.

Men nu tänkte jag att jag skulle hålla kväll och vila upp mig tills i morgon, då är det åter stallet som gäller.

Ha en fortsatt skön kväll och en god natts sömn. Ger ni er ut så var rädda om er. :) 

Godnatt och sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: