carinag.blogg.se

LITE FRÅN KVÄLLEN!!

TV4 guld brukar köra korta maratonrace lite då och då. Så inatt låg jag nerbäddad och tittade på "Familjen Macahan". Jag fick en liten nostalgitripp där ... :) Orkade så klart inte se alla avsnitt, det blev väl 1 1/2 innan jag var inne i dimmorna. :) 
Så jag känner mig lite degig nu på morgonen, så där härligt degig när man vet att man inte behöver göra vid sig och åka hemifrån.

Vi hade även en trevlig stund hos mamma och Kalle igårkväll. Det bjöds på köttsoppa med klimp. Och jag åt som vanligt alldeles för mycket. Det är en av få gånger vi träffas hela familjen på det här sättet. Det blir inte så mycket av det annars tycker jag. Alla är så upptagna hela tiden. Så det var mysigt.

Nu skall jag morna mig lite med kaffe och datamys. Ha en härlig Söndag alla och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: