carinag.blogg.se

KLAR MED LITE AV JULSTÖKET!!

Jag är väl kanske inte helt, helt klar inför jul. Men jag tror ärligt inte jag kan få det mycket bättre innan Fredag. Det känns inte riktigt bra att jag är så sent ute. Jag vet, det är ju inte första advent förrän på Söndag. Men detta är ändå absolut första året jag varit så sent ute med julstöket. Jag brukar ju vilja vara klar med allt innan min födelsedag. Och ja, nu är det som sagt snart Fredag och än är ju inte allt klart.
Men nu tror jag faktiskt att jag ger upp ändå. Jag har fått upp gardiner, fått fram ljusstaken och fått något sånär ordning på skrivbordet. Så jag antar att jag får vara nöjd med det.

Nu blir det en kopp kaffe och sen tänkte jag lägga mig i ett bad, välbehövligt för mina ömma leder.

Vi får väl se vad som händer härnäst. Frågade Dennis och Dessi om de väntar besök, de sprang omkring och fejade, dammsugade och hade sig. Det vart riktig fart på de. Men de bara skrattade och ville inte svara på frågan. Så man vet ju aldrig. Det blir kanske världens kaffepartaj här sen. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: