carinag.blogg.se

JAG ÅNGRADE MIG, SÅ DET BLEV GODNATT!!

Tänkte först inte köra något godnattinlägg, jag var så trött att jag egentligen bara ville sova. Men så började så klart mina fingrar bli otåliga och det blev lite abstinens. hahaha
Så ja, nu är jag tillbaka ... mest för att säga godnatt och önska er en fortsatt härlig kväll det lilla som är kvar.

Själv började jag stöka runt lite i hallen och försöka få lite bättre ordning där tidigare ikväll. Men energin försvann och jag hann inte alls med något längre. Man ser med andra ord ingen skillnad.
Det kan ha att göra med Dennis goda mat. Ikväll bjöd han på stekt fläsk med potatis. Det var sååå gott. Jag har inte ätit det sedan svärmor bjöd på det för flera år sedan. Japp, det var himmelskt och naturligtvis hamnade jag i matkoma. Det var väl antagligen därför jag inte orkade fortsätta i hallen. :) :) 

Men NU säger jag godnatt. Ha en god natts sömn och dröm glada drömmar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: