carinag.blogg.se

HAR FÅTT KVÄLLEN ATT GÅ!!

Lite flitig känner jag mig allt. Medan "det okända" har surrat i bakgrunden har jag suttit och rensat ytterligare en kartong som kan kastas. Det är skönt när man kan ta lite då och då i sin egen takt och inte behöva stressa sig fördärvad. Det börjar ju nästan ljusna bland allt som måste kastas. hahaha

Dennis bjöd på en superb middag ikväll, karré och klyftpotatis, yammi. Det känns lite extra lyxigt att bli serverad mat varje dag ... och så skönt när man själv är borta nästintill hela dagarna.

Så nu när man är mätt och belåten, har rensat och plockat lite, så känns det inte helt fel att kasta sig på sängen och kura ihop sig under täcket.
Så därför säger jag godnatt till alla gulliga läsare där ute. Ha en god natts sömn, härliga drömmar, och vakna med ett leende i morgon. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: