carinag.blogg.se

GODMORGON HÄRLIGA SÖNDAG!!

Det känns nästan som långt in på förmiddagen nu när jag satte mig vid datorn. Som jag sovit, vaknade inte förrän 8 idag. :) 
Men nu är jag i alla fall riktigt utvilad.

Idag är det stallet som gäller. Regnet bara öser ner och vi lär vara dyngsura när vi kommer fram. Det är ju en himla tur att det inte tar mer än 10 minuter att gå dit. Dock vet jag inte om vi kan bege oss till Eko efteråt. Kanske inte så kul att gå promenader i detta vädret.

Nu skall jag i alla fall väcka Beatrice så hon hinner göra vid sig. Själv sitter jag och mornar mig med mitt kaffe som vanligt. Lite märkligt ändå, trots ösregn så känns det inte speciellt kallt. Så det skall säkert gå bra att promenera. Det är väl som de säger, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. hahaha

Ha en bra Söndag alla och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: