carinag.blogg.se

FREDAGSFEELING!!

Det är inte riktigt samma Fredagsfeeling jag har idag, och jag tror det beror på att jag bara har en vecka kvar på mitt jobb. Så nu börjar samma känsla gro, samma oro hur det skall gå med jobb och ekonomi. Jag är inte där riktigt än, så jag försöker låta bli att grubbla på det. Men i morse när jag vaknade märkte jag på mig själv att det inte var den här glädjen som jag haft de sista månaderna när Fredagen har infunnit sig.

Jag gör det bästa av situationen. Det är klart det är härligt med Fredagar ... för alla de som jobbar och går i skolan. Och själv skall jag så klart dricka morgonkaffe nu och morna mig. Jag hade lite lite svårt att vakna i morse, kanske för att jag var ledig igår. :) Men jag är på god väg ... inte alls så trött som jag brukar vara.

Hoppas ni får en härlig Fredag, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: