carinag.blogg.se

FÖR LITEN VÄSKA!!

Det blev lite mer energi när Beatrice plötsligt kom upp med nyköpt fransbröd, det blev en liten brunch för två.:) 
Och nu när jag bestämt mig för att inte göra något alls, så bara flödar energin och jag skulle kunna göra hur mycket som helst här hemma.

Nu är i alla fall rensningen av väskan klar. Jag kastade hur mycket som helst och tänkte att nu kan jag ju passa på att byta väska.
Men hur skall nu detta gå till? Väskan jag köpt för flera månader sedan och som ännu inte använts något, är ju alldeles för liten. Trots att jag kastat en massa och bara lagt ner det nödvändiga får jag inte ens plats med plånboken. hahaha
Hmmm, måste nog köpa en NY väska igen. :) :) Och det är inte alls som mina söner brukar säga att jag har mani på väskor ... så tro ingenting. hihi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: