carinag.blogg.se

FEL HELG!!

I morse när jag vaknade fick jag nästan panik när jag kom på att det var första advent i morgon. Oj, oj, min första tanke var ju att allt inte var klart och att jag måste ut och handla idag. Snacka om stress. hahaha
Jag satte genast igång att planera vad som måste göras idag.

Då var klockan lite över 5.  Inte förrän någon timme senare kom jag på att det är ju inte förrän NÄSTA helg det är första advent. :) :) Det blev både en lättnad och en besvikelse där. Det är en himla tur att jag var fel på det, då slipper jag stressa iväg till affären idag. Samtidigt längtar jag efter första advent. Tycker det är så mysigt med levande ljus, att jag riktigt njuter när jag kan tända ytterligare ljus. :) :)

Så idag tar jag lite av listan och förbereder så jag INTE behöver stressa nästa helg. Men först blir det lite morgonkaffe så jag kan morna mig. För den här kroppen blev riktigt trött av att vakna så tidigt så jag gick givetvis och lade mig igen. Ja, nu behöver jag piggna till på nytt.

Hoppas ni får en bra Lördag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: