carinag.blogg.se

FARS DAG!!

Gjorde en extra liten Söndagslista över vad som behövde göras idag ...... utan att tänka på att det faktiskt är "Fars dag". Hur kunde jag nu missa det?? Mina listor brukar oftast inte fungera, kommer alltid annat mellan. Och ja så klart bör jag åka hem till pappa och gratta. :) 

Men vi får se hur det ser ut under dagen. Kanske jag hinner lite på min lista, och jag behöver ju inte sitta flera timmar hos pappa heller.
Det är som jag brukar säga, nära och kära är det viktigaste. Det andra runt omkring försvinner inte, det finns ingen som kommer hem och gör det till mig. "Hellre lite smuts i hörnen än ett rent helvete". Japp, det lever jag ofta efter. hahaha

Nu blir det först lite fika innan jag sätter igång.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: