carinag.blogg.se

FANTASTISKA FREDAG!!

Jag hoppade in i duschen det första jag gjorde när jag vaknade för att bli superpigg. Men det var ju helt förgäves. Jag är precis lika trött som igårkväll när jag gick och lade mig. :( Så nu hoppas jag att min stora balja kaffe skall göra susen.
Fördelen med den här dagen då? Det är ju FREDAG, thoho. Sista arbetsdagen för veckan ... och även sista dagen själv på kontoret.
Det har gått riktigt bra. Det är lite tråkigt utan Kajsa där. Men ändå känner jag att jag verkligen blommat upp när jag fått ta saker som jag inte brukat. Man kan väl säga att jag fått en ordentlig egoboost. hahaha

Nu skall jag försöka vakna till liv med mitt kaffe, och snart är det dax att ge mig iväg till jobb.

Ha en fantastisk Fredag allihop, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: