carinag.blogg.se

ETT GLATT GODNATT!!

Nej, jag har inte somnat än även om jag är vråltrött. Kommer att pysa iväg och krama kudden nu vilken minut som helst. Men jag kunde ju inte bara avsluta för kvällen utan att kika in och säga godnatt och bara meddela att jag mår mycket, mycket bättre nu.
Som sagt, jag är supertrött. Men det gjorde ändå susen att få mat i mig som Dessi knåpat ihop, en cigarett i lugn och ro på balkongen och bara sitta framför datorn en liten, liten stund. Ja, det var det som krävdes för att jag skulle känna att jag var på banan igen. :) :) Och efter en god natts sömn kommer jag att känna mig som en nyutspunnen ros på nytt ... nja med lite gråa toner här och där förstås. hahaha

Så ja, nu säger jag i alla fall godnatt till alla glad, pigga och trötta själar där ute. Hoppas ni har haft en bra kväll och att ni vaknar till en underbar morgondag. Det är min planering för egen del. :) 

SOV GOTT, HÖRS I MORGON!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: