carinag.blogg.se

ETT ÅR ÄLDRE!!

Då har vi haft lite födelsedagskalas här ikväll. Eller nja, inte direkt. Men Dessi gjorde en supergod grönsakssoppa idag. Faktum är att hon började med den redan halv 8, strax innan jag skulle ge mig iväg till jobb. Ja något förvånad blev jag förstås att hon började förbereda så tidigt. Men det var smart gjort, sen var det ju klart.

Annars är det så att jag slutade fylla år för en del år sedan, och jag brukar inte fira direkt med tårta och kakor. Så det passade alldeles utmärkt med Dessis grönsakssoppa. Och jag har heller aldrig någon direkt bjudning. Mamma var här och käkade och sen var det bara vi i familjen och Dennis polare. Lugnt och stilla vill jag påstå, precis som det skall vara. :) :) 

Nu är jag dock ganska slut i kroppen. Skall ut i köket nu och ta lite disk och sen blir det Fredagsmys för hela slanten.
Så jag tänker säga godnatt redan nu. Ha nu en riktigt skön och mysig fortsättning på den här kvällen. Och ger ni er ut, så glöm inte att ta vara på er ordentligt.

Godnatt alla söta...

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: