carinag.blogg.se

BORT FRÅN REGNET!!

Snacka om kyla och regn, inte alls kul att gå till bussen från jobb. Det blev så vått när jag skulle uppdatera här på bloggen att jag struntade i det. Kunde ju inte se något på skärmen. hahaha

Nu är jag i alla fall hemma i värmen igen ...... och till vårt tillfälliga sjukhus. Stackars Alexander har nu utvecklat diarré och Dessi ligger också ganska pall. Själv mår jag väl si och så. Känner mig jättebubblig i magen och riktigt torr i munnen. Känns inte alls bra att behöva stanna hemma från jobb. Ja, ja, jag får väl se hur det känns i morgon. Det kanske är som idag, att jag mår bättre. 
Den enda som än så länge klarat sig är Beatrice. Så vi får hoppas att hon får hålla sig frisk.

Nu skall jag ta en kopp kamomillte och se om jag kan lugna magen något.
Hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: