carinag.blogg.se

BESÖK OCH MIDDAG!!

Jag hade besök här tidigare i eftermiddags. Det var så härligt och kul att få bubbla lite med en väninna, jag gör ju det alldeles för lite. Och trots att jag kände mig lite ur gängorna med tanke på allt med Beatrice skola så släppte det väldigt snabbt när man fick lite annat att babbla om.
Och nej, det är inga jätteproblem i skolan. Tror att det dämpat sig. Och som jag skrev innan så är rektorn en riktig hyvens man. Så jag har all anledning att känna mig ganska lätt om hjärtat ikväll.

På hemmafronten ikväll har det bara varit myspys. Dennis har ju utvecklats till en riktig gormekock. Idag blev det biff stroganoff och ris, sååå gott. Så nu sitter jag och är riktigt mätt och belåten. Skall alldeles strax ut i köket igen för att ta mig en kopp kaffe. Och sen blir det lite mer myspys framför TV'n.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: