carinag.blogg.se

ANNORLUNDA FRUKOST!!

Har ju haft hur mycket tvätt som helst, och än är jag inte klar. Dock har det underlättat att Dennis också tvättat. Jag gillar absolut inte vår tvättstuga, tycker den är lite halvläskig faktiskt. Det är alltid Beatrice som brukar tvätta annars så det kanske är därför.
Nej, jag måste nog bli bättre på att hjälpa till med tvätten. Det är ju urtråkigt att stå där själv som Beatrice brukar göra.

Idag åt vi verkligen en riktigt god frukost, med både pannkakor med grädde och nybakade fransbröd. Sååå gott det var. Dessi fick plötsligt för sig att göra pannkakor, så när jag och Dennis kom upp var det nästan att vi kunde sätta oss till bords.
Och middagen idag kommer dessutom att vara hos mamma, som bjuder på köttsoppa och klimp. Det var så längesen jag åt det, det skall bli himla gott. Samtidigt känns det som att jag ALDRIG blir klar med något på min "to do lista". Vi har alltid något att göra, och det blir alltid nya saker som läggs till på min lista.
Men ja, äta skall vi ju ändå så ......

Nu blir det snart tvättstugan för sista gången den här veckan. Sen kanske jag kan bli klar med något av alla mina projekt jag har igång. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: