carinag.blogg.se

VARJE DAG!!


Godmorgon på er.
Hoppas ni sovit gott för det har jag.

Nu på morgonen när jag satt här och skulle börja skriva det här inlägget, började jag fundera på alla mina inlägg som jag gjort nu ett tag. Och det slog mig att det absolut första jag gör varje morgon är att skriva ett "morgoninlägg" och det sista för dagen blir ett "kvällsinlägg".
Numera gör jag det tilll en vana varje dag och tänker inte ens så mycket på det, godmorgon och godnatt.
Tänk vad fort man kommer in i rutiner, och själv mår jag såååå bra av det.
Bara en liten avstickare i mina funderingar. hahaha

Nu är det väl dax för lite morgonrutin, kaffe och morgonmys. :)

För er som undrar, jag mår toppen idag. Naturligtvis vaknade jag med ett smile på läpparna. Så det är inte bara solsken ute utan även här inne.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: