carinag.blogg.se

VAKNAR AV SOLEN!!

 
God morgon vänner, dax att vakna nu.
Hallå......

Japp, jag tror bestämt att solen kommit för att stanna ett tag. Hoppas det i alla fall. :) 

Om gårdagen gick i flitighetens tecken, så kommer den här dagen att vara "lekdagen". Det är ju trots allt Fredag. Det borde kanske inte spela något större roll för mig. Men jag försöker ändå att skilja på dagarna, trots att jag bara går hemma. Brukar inte göra alltför mycket den här dagen.

Och planer då? Lite senare skall jag antagligen iväg en runda med Teddy. Men mycket kan hinna ändras, och det kanske slutar med att jag lägger mig istället, vem vet...... :) 

En sak vet jag i alla fall redan nu.
Och det är att kaffet skall ner i halsen, ögonen skall öppnas ordentligt och jag skall önska alla här en otroligt härlig dag.

Var rädda om er denna underbara dag. Och kom ihåg, ett leende förlänger livet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: