carinag.blogg.se

VAD VILL BEATRICE GÖRA PÅ SEMESTERN?!!

Godmorgon på er.

Hoppas ni haft en skön natts sömn. Det har jag i alla fall, när jag väl kom till ro. Tror inte jag slocknade förrän bortåt 2, så det har blivit alldeles för lite sömn.
Satt länge och höll på med att få till videofy. Trots att jag hade väldigt god hjälp från en väninna, så gick det ändå inte som jag ville.
Jag fick åtminstone ihop det så att ni kan klicka på länken här, http://www.videofy.me/v/1955825 , och se filmen som spelades in igår.
Förhoppningsvis blir det inte bara en länk utan även en filmruta som dyker upp här nästa gång jag filmar.

Nu skall jag dricka mitt morgonkaffe och vakna till liv. Det verkar som om min önskan gick i uppfyllelse i alla fall. Trots den tidiga timmen, så skiner solen bra här utanför, så det blir lite mys på balkongen idag.

Ha en bra dag, och för många av er, ett härligt avslut på arbetsveckan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: