carinag.blogg.se

UTVILAD!!


Godmorgon alla.
Ja, idag är jag riktigt utvilad. Det krävdes alltså en hel dag för att få mig ordentligt på banan igen.
När jag som vanligt vaknar på morgonen, trött som alltid, och bara har kaffekokaren framför mina ögon, ja då vet jag att allt är i sin ordening. Precis så vaknade jag idag. :) 

Och stackars Beatrice som inte vågade krama mig eller vara nära mig igår, hon var rädd att hon också skulle åka på magproblem. :) 
Faktum är att hon har inte heller varit riktigt sig själv. Hon har inte haft samma problem, men varit lite yr och mått allmänt lite kasst. Så ingen av oss har orkat ta oss igenom något i lägenheten. Ni kan ju bara tänka er då hur det ser ut här, när ingen av oss varken diskat, plockat undan eller något annat på två dagar.
Så idag måste det tyvärr prioriteras.

Men först skall jag i vanlig ordning sitta här för mig själv, njuta av morgonen och dricka mitt morgonkaffe.

Ha det bra så länge. Hörs när jag är pigg och full av koffein.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: