carinag.blogg.se

TRÖTT EFTER FULLT HUS!!


Har suttit och halvsovit i fotöljen någon timme nu. Så trött jag är efter att ha haft huset fullt av folk. :) 

Jag skrev ju tidigare att jag inte tittar på eurovisions längre. Men jag var ju tvungen att byta kanal för att kolla in Robin Stjernfeldts låt. Har inte hunnit byta om än, så just nu, i skrivande stund, är det Grekland som sjunger. Och min känsla är tyvärr samma som tidigare, gillar det inte alls. Kommer väl antagligen att slå över igen längre fram för att se vem som vinner, det kan ju i alla fall vara lite intressant. :) Om jag orkar vill säga. Kan ju vara så att jag somnar innan allt är slut. Så vad gör man om man vill kolla in vinnaren? Tack gode gud för datorn och youtube hahaha. Där hittar man ju ALLT......
Men jag tänker som sagt inte fortsätta att lyssna på låtarna nu, sätter väl på en film istället.

Däremot tänkte jag säga godnatt och hoppas ni får en fortsatt härlig kväll, antingen ni tittar på eurovision eller inte.
Och glöm inte; ta hand om er.

Sov så gott, så hörs vi i morgon igen.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: