carinag.blogg.se

TRE TIMMAR SENARE ......!!

 
...... och jag har vaknat till liv ordentligt.
En frukost med smörgåsar och en kopp varm choklad gjorde verkligen susen. Och naturligtvis lite mer kaffe. :) 

Det vart ju lite kaos där ett tag. Eftersom jag vaknade så sent så hade ju alla andra också vaknat. Plötsligt blev det både besök ett par gånger och telefonsignaler några gånger. Och mitt humör är väl kanske inte alltid på topp innan jag hunnit vakna till liv ordentligt, i alla fall inte om jag måste vara social innan första kaffet hunnit rinna ner i halsen. hahaha

Satt faktiskt och lekte lite med tanken på en tur till stan idag. Men vid närmare eftertanke tror jag det är bäst om jag håller mig hemma. Det är bättre att fortsätta mitt lilla maraton i min egen trygga lilla boning. :) 

Så det är det jag sysslar med nu.
Men jag hoppas alla ni som gett er ut en stund idag får en riktigt trevlig och härlig dag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: