carinag.blogg.se

SOV GOTT SVERIGE!!

 
Tror det är dax för sängen nu, dock den här gången utan tidning och penna. :) 

Hoppas ni har njutit av denna härliga Lördag. Det har jag gjort, trots ömma tår och vilolägen. Men det har ändå varit en mysig dag.
Man kan ju hoppas på att det känns lite bättre i kroppen i morgon, när det är dax för stallet. :) 

Sitter och strötittar lite på filmen på TV 3, "På spaning med Bridget Jones". Har ju sett den ett antal gånger, så jag tycker nog att sängen känns lite mer lockande än filmen just nu. hahaha

Nej, förresten. Nu kom Beatrice med en kopp te till mig, då måste jag ju så klart dricka upp det innan jag kramar kudden.

Sov gott alla som ännu inte hunnit somna. Och alla ni andra, ha en underbar dag i morgon när ni vaknat. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Godnatt och sovgott från oss fyra :)

Svar: Godnatt själv. Hoppas ni får en god natts sömn. :)
Carina G.