carinag.blogg.se

SOLSKEN!!

 
Solen skiner idag, både utomhus och här inne.
För en gång skull vaknade jag i normal tid, alltså inte i ottan. Det känns jätteskönt och jag är mer taggad än vanligt att ta mig an den här dagen.

Om jag skall våga mig på en gissning så kommer jag inte att springa ute idag. Nej, idag skall här sökas jobb, skicka iväg lite mail och lite annat smått och gott. Det är alltså datorns dag idag. :) 
Jag satt faktiskt inte så mycket framför skärmen igår, ovanligt med sant. Och det kanske är därför jag känner mig så taggad till att göra det idag.
Jag brukar ju söka jobb i princip nästan varje dag. Men ofta sitter jag bara med det ett par timmar. Idag känner jag dock att jag skulle kunna sitta längre. Får se hur länge jag har den inspirationen. hahaha

Men nu skall först kaffet ner i strupen, kroppen måste ha sitt.

Hörs senare

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: