carinag.blogg.se

SNART DAX ATT SOVA!!

 
Så jag tänkte säga godnatt nu.

Det har varit en minst sagt speciell dag. Ikväll har det, som tur är, varit ganska lugnt här hemma.
 
Jag har ju som vanligt varit med och kollat på livesändningen som går varje Söndag. Jag förstår inte varför det alltid lyckas ringa under den timmen mellan 20 och 21. Telefonen kan vara hur tyst som helst hela kvällen, ända till någon gång under den timmen. Jag är alltid lika populär då. hahaha

Dessutom fortsatte mitt maratonrace av Förhäxad. Men naturligtvis hann jag ju inte kolla klart alla åtta säsongerna. Det var väl ingen som trodde jag skulle klara det? :) 

Nu känner jag att ögonen börjar gå i kors, har varit ett par tröttsamma dygn.
Hoppas ni får en fortsatt härlig kväll, det lilla som är kvar.

Sov gott alla, och ta hand om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: