carinag.blogg.se

SKÖNHETSSÖMN, BEHÖVS DEN?!!


Sitter och blir mer och mer trött här hemma nu, planerar min sänggång alldeles strax. Men ville naturligtvis först kika in här ett kort ögonblick. Ni vet, det första och sista som händer under dagen.

Efter liveshowen här på datorn har jag bara suttit och strösurfat lite, medan gäspningarna har blivit fler och fler. Och skönhetssömnen behövs verkligen.
Visste ni förresten att det stämmer det här med att "få sin skönhetssömn"? Jo, det är sant. Det är vetenskapligt bevisat att man blir vackrare om man sover de timmar man behöver. Jag har bara inte kommit på hur många timmar som skulle krävas. Själv har jag inte märkt något. Jag sover hur många timmar som helst, men inte tycker jag att det har hjälpt. :) Kan ju i och för sig ha något att göra med att jag inte sover de i följd, jag får väl bli bättre på det då. :) 

Så därför säger jag godnatt nu och hoppar i säng och kramar kudden istället.
Hoppas ni själv får en ordentligt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: