carinag.blogg.se

SITTER OCH SOVER!!

 
Ja, precis så är det.
Är så trött att jag sitter och sover. Tur jag kan skriva utan att titta på tangentbordet. :) 

Det var något jag skulle göra idag när jag vaknade, men jag är banne mig inte människa till att komma på vad det var. Det är väl konstigt. Man vet precis var kaffekokaren är, man ser cigaretter och tändare. Och naturligtvis hittar man munnen när man dricker sitt kaffe. Men man skyller på att man är för trött för att komma ihåg något man planerat att göra. :) 
Ja, ja, jag kommer väl på det så småningom, när jag vaknat till liv.

Nu har jag i alla fall sagt hej då till Beatrice som gett sig iväg till skolan. Och nu skall jag fortsätta sova framför datorn.

Ha en härlig och solig dag där ute. Och hör ni, gör inget som inte jag skulle göra. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: