carinag.blogg.se

RELAXING!!


Sitter och njuter efter maten.
Nej, inte på balkongen, det är lite småkyligt. Jag sparar mig tills i morgon och hoppas då på MYCKET sol. :) 
Nu sitter jag bara i fotöljen och myser med en kopp kaffe framför TV'n.

Beatrice donar och har sig i köket. Hon är inte alls den där TV-tittande tjejen som kan slänga sig på soffan och stirra på TV-skärmen en hel kväll. Då blir hon bara rastlös. Nej, då tar hon hellre tag i hushållssysslor. Guuuud vad vi kompletterar varandra bra, eller hur?

Vi satt och diskuterade lite semesterplaner under middagen. För en gångs skull var jag duktig och kom på att jag skulle filma. Och det gick ju bra, men nu har jag svårt för att få till filmen rätt så den kan komma in här på bloggen. Men den kommer så småningom, måste bara komma underfund med hur jag skall göra. haha

Nu skall jag fortsätta njuta av mitt kaffe, hörs senare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: