carinag.blogg.se

PIGG!!

 
Och jag som skulle in i normala dygnsrytmer igen, jo pytsan. Visserligen är inte klockan alltför mycket än, men jag är hur pigg som helst. Så jag lär inte kunna somna än på ett tag. :) 
Den som vill får gärna komma hit och underhålla mig. hahaha

Har haft lite tråkigt nu ikväll och satt och funderade på vad jag skulle hitta på.
Ja, har man en son som gillar att bygga egna möbler, så kan man alltid återställa det när man får tråkigt.
Så det är det jag sysslat med.
Sorry, Dennis. Tyckte det var på tiden jag återupptog mitt bord. :) 

Och får jag ännu tråkigare, så kan jag alltid gå ett par varv runt lägenheten. Jag kanske hittar mer att återställa. ;) 

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla där ute. Ha en god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Dennis tyckte han behövde ett "större" bord. hahaha



Såja, nu har jag eget bord igen. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: