carinag.blogg.se

ONSDAG KVÄLL!!

 
Nu är det kväll igen och jag känner mig riktigt låg.
Det är därför det blivit så dålig uppdatering ikväll.

Känner mig fortfarande inte riktigt på humör.
Så här är det. Jag brukar läsa kommentarer på de bloggar jag följer. Men när det blir för mycket elaka kommentarer från läsare som bara är ute efter att nätmobba, då blir jag så less. Och en sådan dag har jag idag.
Jag blir så illa berörd av elakheter att jag inte får långt från tårarna när jag läser det. Kan bara tänka mig hur jag själv skulle må av att höra sådant.

Usch, nu blev det ju alldeles för negativt här också. Jag kände bara att jag behövde skriva av mig, det brukar hjälpa då.

Men nu går vi över till något helt annat. MAT, haha
För visst har vi fått mat i oss idag också. Vår nya kock Teddy har varit i farten idag igen och bjöd på bacongratäng, yummi.

Nu har jag alltså två kockar som turas om med maten. Visst har jag en väldans tur?

Med detta håller jag natt.
Ha en fortsatt skön kväll alla härliga läsare.

Nu hoppas vi på en solig och varm dag i morgon, då det är kristi himmelsfärdsdag. Och på Jägersro i Malmö kommer "gentlemannadagen" att gå av stapeln.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maggan
skriven :

Kära Carina.....Bry dig inte om dom negativa komentarerna. Dom kommer oftast från folk som inte mår så bra och därför ser det mesta som negativt.....visst ska man få ha komentarer men varför vara stygga mot andra .....finns alltid 2 sätt att säga saker då gäller det både pussitivt som negativt....Ha det bra kram Maggan

Svar: Tack Maggan för dina ord. Skall försöka att tänka i de banorna.... Kram
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Jo, idag var det för dj.....t, faktiskt .. men samtidigt så vet vederbörande att det kan bli så, när de Inläggen kommer .. idag har det kliat i Fingrarna, kan jag säga ..

Svar: Jo, jag vet Bittis. Men tycker inte att kommentarerna har haft något att göra med inläggen. Det har ju inte ens handlat om de inläggen som skrivits, inte den här gången.
Carina G.