carinag.blogg.se

MINA STACKARS FÖTTER!!

 
Vilken härlig dag det varit. Vädret har varit på topp, och likaså humöret. :)
Det enda grå på himlen var mina stackars fötter, när vi väl var på väg hem. Då började det verkligen kännas att jag gått runt halva stan. Jag skämtar alltså inte, tror inte jag gått så här mycket på väldigt, väldigt länge. hahaha

Någon detaljerad beskrivning behöver det ju inte bli eftersom jag faktiskt lyckades att uppdatera två hela gånger under resans gång.
Men i korta drag så började färden med att vi åkte hemifrån några få hållplatser, gick ett par kilometer för att Teddy skulle uträtta lite ärenden. Sen hoppade vi på nästa buss ut till Ikea, där vi hade en jättemysig stund på cafeterian. Sen åkte vi vidare till stan för att möta upp Beatrice.

Det var där Teddy fick för sig att vi inte skulle åka buss längre. Så den lilla "räven" lotsade mig och Beatrice från Gustav adolfs torg till Värnhemstorget.
Ni som känner till Malmö tycker ju säkert som Teddy att det inte är speciellt långt. Men för mig var det väldigt långt. hahaha
När vi väl var på värnhem satte vi ju oss, som bekant, på en orientalisk restaurang och käkade mat.
Guuud vad gott det var, både för magen och för fötterna. :)
Som om inte det var nog drog han iväg med oss igen till nästa torg, några kvarter därifrån.

Puh säger jag bara, det var långa sträckor för mig idag. Där blev det nästan för mycket. Så då ringde vi till Dennis, som var gullig nog att hämta oss.

Ja, den här dagen går inte av för hackor, jag kommer absolut att sova gott inatt.

Slänger upp lite random bilder på vår väg genom stan.

"Välkommen till ??"













Mitt nya kontor...



Vissa nöjer sig inte att prata i EN telefon...



En trött guide...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: