carinag.blogg.se

MÅSTE SÄGA GODNATT!!

 
Trots att jag inte är ett dugg trött, måste jag säga godnatt nu. Och inte kommer jag att kunna somna inte. Sitter ju fortfarande som på nålar och väntar. Och ni som eventuellt missade mitt förra inlägg, så väntar jag spänt på att få titulera mig farmor. :) 
Jag vet, en förlossning kan ta lång tid. Jo, jag vet allt det där. Men nu när jag skall bli farmor är jag ju så väldigt, väldigt otålig. hahaha

Men tillsvidare får jag försöka visa mig tålmodig och skriva om allt annat istället. :)

Håller fortfarande på med mitt maratonrace med "Förhäxad", är på säsong 2. Jag tror knappt jag lär hinna bli klar med alla 8 säsongerna innan 20.00 i morgon. Eller vad tror ni? :) 

Men jag kör på, hinner väl kolla in 2-3 avsnitt till ikväll innan ögonen går i kors.

Nu säger jag i alla fall godnatt. Hoppas ni får en härligt god natts sömn. Gå och lägg er med ett smile på läpparna, så har ni smilet kvar i morgon bitti. :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Irena
skriven :

Oh så spännande! Förstår att det är svårt att gå o lägga sig när man väntar på sitt första barnbarn;) Önskar er alla lycka till!

Svar: Tack Irena. :)
Carina G.

2 Malin H
skriven :

Väntan brukar vara alldeles för lång när man väntar ett glädjande besked. Men du ska se de kommer ett samtal snart som säger att du är farmor :)

Svar: Ja, den var väldigt lång. Men nu har han äntligen kommit till oss. :)
Carina G.