carinag.blogg.se

MARATONRACE MED DE FÖRHÄXADE!!

 
Jag och Beatrice har ganska nyligen sett på hela serien av "Lilla huset på prärien", 9 säsonger. Det tog ju sin lilla tid. Vi kunde bara se ett, max två, avsnitt per dag, och en säsong ligger på 24 avsnitt. Så det har ju som sagt tagit sin lilla tid. hahaha

I alla fall, idag stack Beatrice till mamma och skulle sova där över helgen. Och då satt jag och funderade på vad jag själv skulle hitta på med i två dagar.
Och då kom jag på att varför inte köra ett maratonrace i helgen med en annan serie som ändå inte Beatrice är så förtjust i?

Så det är det jag börjat med nu. Jag kör ett maraton med "Förhäxad". 8 säsonger, totalt 178 avsnitt.
Vad tror ni? Kommer jag att hinna med allt detta till Söndag kväll 20.00?

Det är väl ingen som har missat att se den när den gick på TV? Den är suveränt bra. Så har ni missat den så rusa genast iväg och fixa säsongerna.

Med detta och nedanstående lilla klipp säger jag godnatt till alla där ute.
Ha en fortsatt härlig kväll, och kom ihåg, var rädda om er.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: