carinag.blogg.se

LÖRDAGSMYS!!


Oj, vad klockan plötsligt blivit alldeles för mycket.
Jag är ju inte ett dugg trött. Men vet att jag lär vara det i morgon bitti när klockan ringer, om jag inte snart hamnar i säng. :) 

Affe kom upp och lagade middag ikväll. Undrar om han tror att vi svälter här om vi inte äter. haha
Nej, men det var gulligt av honom. Jag har ju som sagt inte varit mitt bästa jag, så jag blev väldigt glad åt gesten. Och så fick min egen lilla kock semester samtidigt. :) 

Efter det var det ju rena myset här hemma. Beatrice plockade fram både chips, ostbågar och dricka. Har ju inte vågat äta för mycket av det, men lite smakprov fick det så klart ändå bli. Jag menar, det är väl klart man måste mysa liiiite en Lördagkväll, eller hur? :) 

Nu är det dax att dra sig tillbaka, skönhetssömnen behövs. I morgon ger jag mig ut. Nu skall jag vara helt återställd, vill ju inte smitta några hästar.

Godnatt Sverige.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: