carinag.blogg.se

LEDIGA TJÄNSTER!!

 
Nu har jag piggnat till och varit lite så där halvflitig.
Visst känns det skönt när man har lyckats söka lite jobb igen. Det är precis innan jag skall sätta mig ner och börja letandet efter lediga tjänster som jag ofta suckar och drar mig för det. Men när jag väl håller på så känns det ändå skönt att göra det. För lediga tjänster finns det ju, ganska gott om de också mellan varven. Men tyvärr är vi väldigt många som söker de här jobben, så det är inte det allra lättaste.
Men man skall aldrig ge upp. Någonstans, någon gång måste det ju även dyka upp något för mig.
Det enda ansträngda är så klart att ekonomin inte är som innan. Men jag har en urgullig dotter som förstår att vi inte kan göra riktigt lika mycket som tidigare. :) 

Jag brukar ligga på ca 15 jobbsök i månaden. Men den här månaden tycker jag det har gått lite trögt. Inte för att det inte funnits jobb att söka, utan mer att jag kännt mig lite låg i perioder. Dock är jag uppe i 9 än så länge, och månaden är ju som sagt inte slut än. Så kanske ......

Nu skall jag ta tag i resten av dagen med att börja göra vid mig. Kan ju inte sitta här och uggla. Och sen blir det nog lite kaffe på det. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: