carinag.blogg.se

KVÄLLSMYS EFTER MATEN!!

 
Vad är bättre efter maten än att få sitta och mysa med en god kopp kaffe?
Det var ju ett litet tag sedan, så jag har både hunnit dricka kaffe, sitta och leka framför datorn och kikat lite på TV.

Ja, vi kom i alla fall hem tryggt och säkert efter vår lilla promenad till Maxi. Det handlades både mat och glass. Och vi hade en underbart skön stund i solen, då även Beatrice hade lyckats komma dit. Dennis, gullig som han är, kom och hämtade oss, så vi skulle slippa gå hem. Kan väl säga så här att Teddy tyckte det bara var "dumt". Han hade ju räknat med att jag verkligen skulle rastas. hahaha

Väl hemma igen så var det faktiskt Teddy som stod för dagens middag.
Det blev kassler och potatisgratäng, supergott.

I morgon skall jag ju, som de flesta redan vet, till Ikea. Och jag skall då åka buss dit. Vad tror ni, har Teddy utbildat mig ordentligt så jag hittar dit "bussvägen"? Vi får väl se om jag hamnar rätt. hahaha

Det blir därför en ganska tidig kväll för mig och jag säger godnatt till er alla.

Hoppas er dag varit lika underbar som min.

Sov gott alla söta, så hörs vi i morgon igen.

Mitt framtida boende, fint va?


Fint sällskap, en telefonpratande Teddy......


Dagens kock
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: