carinag.blogg.se

KALAS PÅ UPPHÄLLNING!!

 
Det har varit några intensiva timmar, och än är det inte riktigt över.

Beatrice har i alla fall fått öppna alla sina paket, trots att ett paket inte hann komma med posten. Det får väl bli en sommarpresent istället. :) 

Det är alltid kul med lite gäster, kakor och andra godsaker. Sen är det precis lika skönt när man blir ensam. Mycket folk och rörelse blir jag ganska tung i huvudet av. Så därför är det väldigt skönt när allt är över, men kul är det alltid att träffas så klart.
Väntar fortfarande på Dennis, som skulle svänga in om en stund lite senare.

Tack så jättemycket Teddy för att du ställde upp med både tårtbak och rulltårtsbak, supergott var det.



Fler bilder kommer, fick lite problem med inläggen av bilderna.
Kan man fortfarande kalla mig för gröngöling, tro? :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Hon ser ut att ha haft ett riktigt bra födelsedagsfirande, du får hälsa ett stort grattis från mig :)

Svar: Det skall jag göra. Ja, Beatrice mådde toppen. Hon gillar verkligen uppmärksamheten och att få presenter. :)
Carina G.