carinag.blogg.se

JUSTIN BIEBER TILL FRUKOST!!

 
Då har man fått frukost i sig. Jag vet, lite sent. Men bättre sent än aldrig.
Jag brukar ha svårt att äta frukost på morgonen, är aldrig hungrig när jag vaknar. Men så ibland blir jag överraskad när jag vänder mig om mot bordet. Och inte kan jag väl motstå när det är uppdukat speciellt för mig. Visst ser det gott ut?


Efter frukosten satt jag och "lekte" framför datorn och snubblade över detta roliga klipp, när Justin Bieber var i Sverige.
Jag vet ju om att jag är lite äldre än kanske många av de som är Beliebare. Det är säkert en hel del som skulle vilja "äta" honom till frukost. Eller vad tror ni? Visst är väl en del av hans låtar bra. Men detta? Jag kan inte minnas att jag var så fanatisk när jag var yngre. ;) 

 Jag tyckte det var lite komiskt. Samtidigt kan jag nog tänka mig att vissa av dessa ungdomar har blivit något sura om/när de fått reda på att de stått och skrikit efter en helt random person. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: