carinag.blogg.se

JAG SAKNAR SOLEN!!



Ja, visst saknar jag solen. Men vet ni vad jag saknar ännu mer? En balkong att sitta på när solen väl visar sig.
Men man skall väl vara tacksam att det inte regnar i alla fall. Fast tänk vad nice det hade varit om jag hade kunnat sitta där ute istället när jag söker jobb, slå två flugor i en smäll liksom.
Detta är alltså planen för dagen.

Förutom mina vanliga sysslor, har jag faktiskt börjat mala lite tobak och även hunnit ta en dusch.
Nu blir det balkongröj. Sen får vi hoppas på en solig dag i morgon, så jag kan utnyttja balkongen också. Härligt. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Saknar också en balkong att sitta ute på när solen skiner. Men jag har min på fel sida så jag får aldrig någon sol på min balkong för att vi har en utbyggnad som är för så att solen aldrig hittar dit :(
Så jag avundas dig att du kan sitta där ute och lapa sol dom soliga dagarna :)

Svar: Ja, det är faktiskt riktigt skönt, synd att du inte kan göra det.
Carina G.

2 Pia K
skriven :

Va????? Här på gården är det så varmt och soligt så jag fick gå in.Och vi bor högst en kvart ifrån varandra :)

Svar: Hahaha, så det är du som stulit solen??
Carina G.

3 Pia K
skriven :

Japp :)