carinag.blogg.se

JAG OCH BEATRICE HAR ALLTID ROLIGT!!


Även om det bara blir ett besök i någon affär eller bara en fika, så har vi det alltid trevligt ihop, jag och Beatrice. Beatrice har riktigt rolig humor, men så har hon också anammat Dennis och Teddys humor. Kanske därför hon gillar att umgås med de två lite extra. :) 
Som när vi hade varit på ÖB och gick till Dennis arbetsplats. Beatrice tyckte det var lika kul som jag att sitta och titta hur det gick och vad Dennis gjorde.
Men "borta bra men hemma bäst" stämmer väldigt bra in på mig. Så när vi kom innanför dörren, så satte jag mig ner med en skön suck av att vara hemma igen.

Nu har jag lutat mig tillbaka i fotöljen med en kopp ... ja, vid det här laget vet ni väl vad jag har i koppen?? Och naturligtvis lite Fredagsgotta. :) 

Med detta säger jag godnatt till alla. Ha en riktigt härlig fortsättning på denna Fredag och gör inget som inte jag skulle gjort. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: