carinag.blogg.se

JAG LYFTER SKROT!!

 
Okej, det tar nog ganska mycket längre tid än jag beräknat till ommöbleringen. Jag är en riktig tidsoptimist. :) 
Jag fick ju börja med att kasta bort allt som egentligen inte alls skall befinna sig i TV-rummet, och det var ganska mycket.
Har haft ett gammalt köksbord i jättemånga delar liggandes i ett hörn hur länge som helst, så nu åkte det ut i hallen haha. Jag vet, det skall inte vara där heller. Det är bara så himla svårt för mig att komma till tippen och kasta det. Men nu ligger det i alla fall så synligt att jag nästan snubblar över det. Så nu måste "skiten" bort. :) 
Alltså, allt detta som nu ligger i hallen, har legat i TV-rummet. Förstår inte hur allt har fått plats. Ja, ni ser ju själv. Kan inte annat än att skaka på huvudet.

Nu har jag i alla fall kommit så långt att jag kan börja med att lyfta möbler. Måste bara hämta mig lite efter första omgången "skrotlyft".

Puh, det var jobbigare än jag tänkt mig.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: