carinag.blogg.se

INGEN SOL!!


Som det regnar idag, solen bara försvann.
Och vi som skall till stallet ...... utan bil.

Jag kan ibland tycka att det är ganska mysigt med regnet som smattrar mot rutan, så länge jag får sitta inomhus och lyssna på det. Gillar inte att gå ut och bli våt, speciellt inte när jag precis varit sjuk.
Jag har ingen aning om hur en kropp är funtad. Om inte kroppen tagit igen sig och har fått bra immunförsvar, är det då någon risk att man lätt blir sjuk igen? Bara en liten fundering.

Ja, ja, jag får ta det som det kommer. Nu skall jag i alla fall först morna mig med en stor kopp kaffe. Då kommer det säkert att kännas bättre sen.

Ha en trevlig morgon, och stanna inomhus om ni inte behöver ge er ut.
Och även om det regnar ute, så ha solsken i sinnet. Det värmer minst lika mycket. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: