carinag.blogg.se

I VÄNTANS TIDER!!

 
Inget är som väntans tider.
Dennis och hans Dessi åkte ju iväg till BB tidigare idag. Och nu sitter jag här och bara väntar och väntar. Och när telefonen ringer, hoppar jag till och blir lika besviken varje gång när det inte är de som ringer. hahaha

Vad gör man då medan man sitter här ensam och väntar?
Jo, man tittar på "Förhäxad". Och sen tittar man lite till, och lite till. :) 

Försökte till och med få till lite mat. Måste äta trots att jag är ensam, Beatrice är ju fortfarande hos mamma.
Det är sååå tråkigt att äta ensam, så det blev ingen direkt festmåltid precis. :) 

Kolla vilken lyxmiddag. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Vad är det du äter?

Svar: Makaroner och ketchup. Det var det enda jag orkade göra. :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Spännande!

Svar: Ja, verkligen. Sitter här och hoppas på ett telefonsamtal. :)
Carina G.

3 Teddy
skriven :

Tänk på mig då, jag sitter här hemma hos dem och varje gång min telefon har ringt o det har stått Dennis så blir jag lika besviken när han säger; Ingenting händer! :(
Här sitter jag o väntar ........

Svar: hahaha, stackars dig. Jag vet precis hur du känner. Undrar om inte vi är mer nervösa än vad Dennis o Dessi är. :)
Carina G.