carinag.blogg.se

GRATTIS!!

 
Visst är det härligt med barn? Det enda tråkiga är att de växer upp alldeles för fort.
Trots att jag precis har blivit farmor så känner jag mig inte speciellt gammal. Om jag inte tittar mig i spegeln då förstås och ser alla rynkorna som kommit fram under åren. hahaha

Men vissa dagar känns det lite extra att tiden har flygit iväg. Och det är vid tillfällen som idag då det finns någon som plötsligt blivit vuxen.

Eftersom hon läser min blogg dagligen, vill jag passa på att gratulera henne här.
Jag kommer fortfarande ihåg när jag såg henne första gången, då hon stod framför mig som 2åring i affären och hade världens förhör med mig. :) Och nu är hon redan 19 år.

Så ett stort grattis Samina.
Hoppas du får en underbar dag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: