carinag.blogg.se

GRATTIS BEATRICE!!

 
Då har vi vaknat upp till en ny vecka, en solig sådan. Skönt med en solig dag när jag skall iväg lite senare, får hoppas att det håller i sig hela dagen.

Idag fyller Beatrice 19 år och jag har inte den blekaste aning om var tiden tagit vägen. Betyder det att jag är gammal nu? Nej, inte då. Känner mig inte äldre än 25. ;) 
Idag är det som sagt hennes dag. Och det betyder att hon väljer var och vad hon vill äta. Igår sa hon något om att äta på samma ställe som vi hamnade på en dag med Teddy, där vi åt Kebab. Shawarma är något hon älskar och det har de tydligen på det matstället också, så det är det hon satsar på idag. :) 
Men först skall skolan klaras av.

Om jag skall orka med det, så gäller det att jag först vaknar till liv. Så jag skall hälla i mig lite kaffe nu.
Sen måste jag ju sköta mina "vardagssysslor" medan Beatrice är i skolan.

Under tiden jag gör det får ni ha en underbar dag ute i solen.
Ni vet väl om att ni bara har varandra till låns? Så snälla, var rädda om er och ta hand om varandra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Hälsa ett riktigt stort grattis till Beatrice idag :)

Svar: Tack, det skall jag göra. :)
Carina G.