carinag.blogg.se

FÖRSÖKER FÅ TILL EN FILM PÅ BLOGGEN!!


Jag berättade ju innan att jag filmat lite när jag och Beatrice satt och pratade om semestern. Beatrice hade lite idéer på vad hon ville göra.

Kan ju säga så här att jag är väldigt, väldigt grön. Har ju inte fått in filmen på rätt sätt hur jag än bär mig åt. Så nu fick jag rådet att skapa videofy, så att alla filmerna kommer in.
Än så länge verkar jag inte ha någon koll alls på det hahaha. Men jag jobbar på det, har hållit på mestadels av kvällen. Så någon gång kommer jag nog att få till det.
Under tiden får ni nöja er med ett helt vanligt godnatt härifrån.

Jag hoppas att er dag varit lika härlig som min. Nu är det som sagt snart dax att krypa ner under täcket. Men först skall jag fixa till filmen, så jag kan lägga upp den här på bloggen i morgon.
Sov gott alla, så hörs vi i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: